به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از فارس، نشست هماندیشی مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان فارس با هدف افزایش تعامل، هماهنگی و ارتقای سطح همکاریهای دوجانبه برگزار شد.
در این دیدار که با حضور علیرضا امیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و سرهنگ داریوش اکبری فرمانده پلیس راه شمال استان فارس صورت گرفت و جمعی از معاونین اداره کل حضور یافته و به بررسی راهکارهای مشترک در حوزه حمل و نقل و ایمنی جادهها پرداختند.
حاضران در این نشست با تأکید بر نقش کلیدی هماهنگی میان دستگاههای خدماترسان و پلیس، بر ضرورت استمرار این تعاملات برای بهبود نظارت بر ترددها و کاهش مخاطرات جادهای در محورهای ارتباطی استان فارس توافق کردند.